W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do FORD RANGER V

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

31,94

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 25.04

U ciebie: pt. 25.04

31,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

15,52

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 25.04

U ciebie: pt. 25.04

15,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego MEYLE 714 821 0000

Rodzaj czujnika: Czujnik ntc

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

23,26

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

23,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego METALCAUCHO 46085

Ciężar [kg]: 0.029

Ilość połączeń: 2

20,21

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

20,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego KAMOKA 4080005

Rozmiar klucza: 19

Ilość połączeń: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

16,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

16,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

33,08

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

33,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego VEMO V25-72-1241

Kolor: Czarny

Rodzaj czujnika: Czujnik ntc

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

83,06

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

83,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

31,40

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

31,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego EPS 1.830.285

Specyfikacje asortymentowa: Wciskany

Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

32,26

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

32,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

20,26

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 25.04

U ciebie: pt. 25.04

20,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD RANGER V

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – FORD RANGER V

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD RANGER V kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie FORD RANGER V – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD RANGER V nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

FORD RANGER V – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD RANGER V są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.