7 produktów
Wybierz auto
Producenci
      
    
  Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
26,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
26,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Wymiar gwintu: M12×1,5
Rozmiar klucza: 19
19,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
19,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Ilość biegunów: 2
42,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.11
42,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  Wymiar gwintu: M12x1.5
30,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      Wymiar gwintu: M12x1.5
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
15,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      Rozmiar klucza: 19 mm
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
15,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie INFINITI Q60 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie INFINITI Q60 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie INFINITI Q60 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.