Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do JEEP GRAND CHEROKEE II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 61, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Długoś�...
15,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 9 mm
31,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – JEEP GRAND CHEROKEE II

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE II – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

JEEP GRAND CHEROKEE II – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.