Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do KIA STINGER

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: czarny
47,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8 GAS, Rozmiar klucza: 19
20,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8x18, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 3
28,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
72,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8x18 NPT
21,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – KIA STINGER

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie KIA STINGER kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie KIA STINGER – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie KIA STINGER nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

KIA STINGER – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie KIA STINGER są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.