78 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009309331
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479109896
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX210235
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333784
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830278
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10269
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333860
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080057
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM4080003
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80146
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB171629
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV107209091
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0510210122
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510210300
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0510210360
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82037
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0510210264
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV10990001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV307200901
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04210140540013
Dostawa na środę, 3 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.