Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do MERCEDES-BENZ VITO W638

52 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M 14x1,5, Kolor: czarny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z usz...
33,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 52, Wymiar gwintu: M14 x 1,5, Punkt włączania [°C]: 120, Rozmiar klucza: 19, Ilo...
17,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14x1,5, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 4, Kolor obudowy: czarny
60,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5
25,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 1
23,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5, Rozmiar klucza: 22, Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Rodzaj czujnik...
83,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14 x 1,5, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość b...
32,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla kodu SA: 533496 03
100,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14x1,5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Il...
50,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1,5, Rezystancja [Ohm]: 70, Zakres temperatury [°C]: 25, Specyfikacje asortyment...
42,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5
47,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
35,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 005 542 10 17, Wymiar gwintu: M14x1,5 mm, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 19, Rodzaj c...
27,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: owalny, Oznaczenie kol...
21,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5, Kolor: czarny, Ilość biegunów: 2
21,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 56.6, Ciężar [kg]: 0.032, 0.036, Wymiar gwintu: M14x1,5, Punkt włączania [°C]:...
28,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – MERCEDES-BENZ VITO W638

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W638 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W638 – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W638 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

MERCEDES-BENZ VITO W638 – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W638 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.