24 produktów
Wybierz auto
Nr art: 042873279
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830348
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL6PT013113241
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAC73390
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905478
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP502647
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV20720544
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX210342
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY3148210001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY3148210000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080073
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: EPS1830390
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830279
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830375
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873348
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA11105956
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3091
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042220937032
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB105956
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080039
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MINI COUNTRYMAN kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MINI COUNTRYMAN nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MINI COUNTRYMAN są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.