25 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720320
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80052
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: AUT150108010
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82173
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0487150039510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2587
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040117695
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040128381
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82033
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03540280130107
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03540281002169
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04216148990038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042240928381
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009107361
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042240917695
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0487150071710
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie OPEL SINTRA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie OPEL SINTRA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie OPEL SINTRA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.