101 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040136038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302138
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009309161
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080023
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY40148210000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873276
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046332290
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873243
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873558
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905012
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82012
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP720179
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479720197
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP721090
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80152
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905104
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FASFT80153
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830182
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046332295
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie PEUGEOT 406 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 406 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie PEUGEOT 406 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.