48 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.75
Rozwiń więcej danych
169,70
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
169,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
79,26
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
79,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP721927
Materiał: Rura stalowa
60,80
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
60,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052818
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
263,90
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
263,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT053205
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
36,90
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
36,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400185
Dla numeru oe: 1307wj
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
21,96
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010558
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
151,14
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
151,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400030
Dla numeru oe: 1343n8
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
54,16
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
54,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400085
Dla numeru oe: 1307wh
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
31,28
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052781
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
173,81
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
173,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0350
Dla numeru oe: 1307aa
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
26,79
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
26,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
47,20
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
47,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400017
Dla numeru oe: 1307rz
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
39,82
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
39,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400015
Dla numeru oe: 1307rr
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
30,47
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
30,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85205
Materiał: Metal
68,08
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
68,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
176,72
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
176,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 406 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 406 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.