55 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
207,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
207,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052777
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
203,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 51
18,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
56,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053205
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
36,74
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
36,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052818
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
262,73
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
262,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 528
90,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400005
Dla numeru oe: 1351t3
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
166,53
zł/szt.
Kraków: pt. 11.04
U ciebie: pt. 11.04
166,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400030
Dla numeru oe: 1343n8
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
59,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400197
Dla numeru oe: 6464wv
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
147,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 182
Rozwiń więcej danych
29,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420360
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
35,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
35,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
35,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85205
Materiał: Metal
68,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
68,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85207
18,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
18,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
44,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
44,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
139,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 406 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 406 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.