50 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 1.41
Rozwiń więcej danych
164,37
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
164,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,06
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
19,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
34,55
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
34,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
133,55
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
133,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421567
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
86,43
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
86,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
179,81
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
179,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,15
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
18,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
207,97
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
207,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
176,72
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
176,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
78,52
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
78,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.91
Rozwiń więcej danych
172,79
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
172,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
28,05
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
28,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV604
61,75
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
61,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400004
Dla numeru oe: 1343p5
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
201,74
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
201,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 528
90,39
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
90,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
53,37
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
53,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
18,15
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
18,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
15,04
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
15,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400015
Dla numeru oe: 1307rr
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
26,01
zł/szt.
Kraków: wt. 11.03
U ciebie: wt. 11.03
26,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Ilość otworów: 2
Rozwiń więcej danych
68,17
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
68,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 406 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 406 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.