Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do RENAULT MASTER II

41 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M12x1.5
18,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiałami dodatkowymi, Ilość połącze...
55,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 12, Rozmiar klucza: 21, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 3, Kształ...
27,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Kolor obudowy: czarny, Oznaczenie koloru: czarny
50,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
41,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: 12, Rozmiar klucza: 21, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Artykuł uzupełniający / i...
53,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12, Kolor: niebieski, Rozmiar klucza: 19mm, Ilość podłączonych styków: 2
31,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 21mm, Ilość podłączonych styków: 3
37,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M16x1.5, Kolor: brązowy, lilowy, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny, Oznaczenie ...
66,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 22 63 018 72R, 22630 00Q0K, 4433120, Specyfikacje asortymentowa: spięty, Rodzaj czuj...
31,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
47,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 21, Ilość biegunów: 3, Oznaczenie koloru: czarny
60,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03
45,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: --, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: --, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunó...
50,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Kolor: czarny, Ilość połączeń: 4, Kolor: czarny, Zdjęcie producenta: 1
53,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12, Ilość podłączonych styków: 3
21,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Specyfikacje asortymentowa: spięty, Kolor obudowy: czarny
39,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 51, Wymiar gwintu: M14 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2
20,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – RENAULT MASTER II

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie RENAULT MASTER II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie RENAULT MASTER II – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT MASTER II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

RENAULT MASTER II – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT MASTER II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.