28 produktów
Wybierz auto
04703404056
Dla numeru oe: 8200243679
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
58,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
58,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.78
Masa [g]: 780
126,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
126,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404157
Dla numeru oe: 7700302007
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
28,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053136
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
42,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053138
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
62,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
62,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053139
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,31
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180650
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
16,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 8200197767
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
75,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SASSWH4329
Dla numeru oe: 8200023033
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
315,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
315,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
04703404057
Dla numeru oe: 8200243677
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
39,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404072
Dla numeru oe: 7700308663
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
86,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
86,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404086
Dla numeru oe: 7700302225
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
39,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
39,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 311
Wersja: Serbatoio espansione
39,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 108
23,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 795
Rozwiń więcej danych
222,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
222,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010476
Strona zabudowy: Pompa wodna
Materiał: Metal
360,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
360,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
04703404158
Dla numeru oe: 8200195791
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
75,79
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
75,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT MASTER II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT MASTER II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.