🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do TOYOTA CELICA VI

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

EPS
FACET
FAE
CALORSTAT BY VERNET
HELLA
JPN
KAVO PARTS
MEYLE
OSSCA
Czujnik temperatury płynu chłodzącego HELLA 6PT 009 107-481

Wymiar gwintu: M12x1,5

Rezystancja [ohm]: 280, 2080

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

33,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

31,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

31,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

23,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

23,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego KAVO PARTS ECT-9008

Wymiar gwintu: M12 x 1.5

Ilość biegunów: 2

20,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

20,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

29,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

29,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego JPN 50E2002-JPN

Wersja na kraj: Wielka brytania

Nie dla wersji dla kraju: Wielka brytania

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

12,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

12,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

33,86

zł/szt.

Kraków: pon. 06.10

U ciebie: pon. 06.10

33,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego MEYLE 30-14 821 0004

Rodzaj czujnika: Czujnik ntc

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

28,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

28,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

30,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

30,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

32,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

32,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego OSSCA 02004

Wymiar gwintu: M12x1,5

Rozmiar klucza: 19

16,36

zł/szt.

Kraków: pon. 06.10

U ciebie: pon. 06.10

16,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

28,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

28,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA CELICA VI

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – TOYOTA CELICA VI

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie TOYOTA CELICA VI kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie TOYOTA CELICA VI – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie TOYOTA CELICA VI nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

TOYOTA CELICA VI – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie TOYOTA CELICA VI są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.