Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury płynu chłodzącego do CITROËN C4 II

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość biegunów: 2, średnica obudowy [mm]: 20, Kolor obudowy: zielony
47,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, średnica obudowy [mm]: 20, Kolor obudowy: brązowy
47,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Czujnik temperatury płynu chłodzącego do samochodu CITROËN C4 II – aby silnik pracował prawidłowo

Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu CITROËN C4 II. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego w samochodzie CITROËN C4 II – co powoduje awarię?

Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie CITROËN C4 II jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.

Jakie są objawy niesprawnego czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie CITROËN C4 II?

Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu CITROËN C4 II. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.