42 produktów
Wybierz auto
36,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 299
37,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61476
14,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPCT015
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
Numer seryjny: Bpp-ct-015
38,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
38,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
31,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
31,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 157
26,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421661
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Rozwiń więcej danych
199,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
199,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421538
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
60,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
60,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
242,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
68,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.84
Masa [g]: 840
64,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
64,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 42
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
38,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
541,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
541,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 531
160,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010167
54,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
54,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421558
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Sekcja: Częsć dolna
39,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
39,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400081
Dla numeru oe: 1343ke
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
31,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
31,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400254
Dla numeru oe: 1343lp
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
54,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C4 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C4 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.