7 produktów
Wybierz auto
TOP638784
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Geiger (gpo)
Rozwiń więcej danych
184,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114512400
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
236,26
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
236,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114515710
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
1 219,85
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
1 219,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
360,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP638758
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
97,92
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
97,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992107
Ilość zębów: 67
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Rozwiń więcej danych
2 327,36
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
2 327,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479117026
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Hmm/joop
Rozwiń więcej danych
196,15
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
196,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A3 8V oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.