11 produktów
Wybierz auto
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
90,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
90,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114510900
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym, z termostatem
95,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
95,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
67,82
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
67,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW050
63,53
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
76,77
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
76,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180652
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
101,79
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
101,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
113,56
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
113,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479113853
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
136,96
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
136,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992114
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
894,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
894,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710186
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,88
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
78,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC54241
Strona zabudowy: Termostat
154,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
154,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A8 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.