Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do AUDI A8 D4

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 85

Rodzaj koprusu: Z obudową

96,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

96,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Ctm-vw-063

76,77

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

76,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

66,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

66,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 95

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

894,38

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

894,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A8 D4

Obudowa termostatu do samochodu AUDI A8 D4

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A8 D4 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie AUDI A8 D4

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.