7 produktów
Wybierz auto
KAM7710272
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
62,55
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
62,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58185
70,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
70,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58204
30,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
30,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
83,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
83,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
91,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
91,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710244
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
52,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
52,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710271
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
55,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
55,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie IVECO oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.