7 produktów
Wybierz auto
MCA03787
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Ciężar [kg]: 0.62
Rozwiń więcej danych
144,06
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
144,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03790
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
53,71
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
53,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723161
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
116,23
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
116,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710207
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
82,71
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
82,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710196
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
101,51
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
101,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03859
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
67,39
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
67,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710108
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Średnica [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
29,38
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
29,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie LANCIA PHEDRA oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.