9 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.125
Materiał: Odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
60,05
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
60,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 102 200 0417
26,31
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
26,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.072
23,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
23,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.105
Materiał: Odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
43,01
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
43,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
37,99
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
37,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
37,30
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
37,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.105
Materiał: Odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
41,17
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
41,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,57
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
21,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 104 203 0174
35,67
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
35,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G W463 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.