Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.125
Materiał: Odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
59,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
59,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 102 200 0417
26,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
26,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.105
Materiał: Odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
42,60
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
42,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.072
23,12
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
23,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
39,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
39,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
37,56
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
37,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.105
Materiał: Odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
40,27
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
40,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Ctm-me-027
99,94
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,36
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
21,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA G oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.