9 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
68,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710013
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
77,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
177,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
177,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
104,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
206,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710087
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
40,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638768
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
95,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214500200
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
98,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710182
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
88,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
88,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL SIGNUM oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.