7 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
210,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
210,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710087
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Średnica [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
41,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
129,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
69,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
69,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
181,84
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
181,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710013
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
81,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710182
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
97,62
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie OPEL SIGNUM oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.