6 produktów
Wybierz auto
JPG4114500200
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
252,88
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
252,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33101251
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Ciężar [kg]: 0.456
Rozwiń więcej danych
243,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
243,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710036
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
197,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
197,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710002
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
197,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
197,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638779
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
229,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
229,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22990025
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
284,28
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
284,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie PEUGEOT 5008 II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.