8 produktów
Wybierz auto
MCA03773
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.55
Rozwiń więcej danych
156,05
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
156,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 529
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
Rozwiń więcej danych
95,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
95,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
34,03
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
34,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP630308
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
106,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
106,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
107,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
107,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
44,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
44,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710209
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
65,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
65,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710210
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
67,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
67,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT FLUENCE oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.