7 produktów
Wybierz auto
TOP630308
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
107,27
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
107,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 529
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
Rozwiń więcej danych
96,90
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
96,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT58187
Materiał: Tworzywo sztuczne
34,73
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
34,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710209
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
62,32
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
62,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710210
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
109,62
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
109,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710137
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
44,58
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
44,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT FLUENCE oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.