82 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
157,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
157,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
84,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
84,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
249,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
249,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
103,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
103,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
73,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
73,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
51,77
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa z tworzywa sztucznego
80,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
80,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
165,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
165,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
67,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
67,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
146,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
146,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
84,03
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
84,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Z obudową
146,46
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
146,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
41,37
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
41,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Specyfikacja: Termostato completo
98,92
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
98,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
104,66
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
104,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
222,26
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
222,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
86,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
86,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
181,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
181,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
193,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
193,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
103,82
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
103,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu RENAULT FLUENCE zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie RENAULT FLUENCE nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu RENAULT FLUENCE. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.