Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
83 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
83,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
83,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
156,47
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
156,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
51,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
51,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
152,63
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
152,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Ctm-re-015
61,30
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Ctm-re-022
55,12
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
62,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
221,18
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
221,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
61,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
61,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
29,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
29,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 95
38,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
38,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
39,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
39,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica 1 [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
30,25
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
30,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 95
59,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
59,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
246,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
246,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
73,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
73,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
45,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
45,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
158,18
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
158,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
163,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
163,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
162,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
162,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu RENAULT FLUENCE zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie RENAULT FLUENCE nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu RENAULT FLUENCE. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.