🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do VW CADDY II

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MAXGEAR
TOPRAN
JP GROUP
KAMOKA
METALCAUCHO
MEYLE
ORIGINAL IMPERIUM
OSSCA
VEMO
Obudowa termostatu TOPRAN 108 185

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

92,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu VEMO V15-99-2023

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Długość [mm]: 210

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

153,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu ORIGINAL IMPERIUM 90665

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

70,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

70,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu JP GROUP 1114507500

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami, z uszczelnieniem

94,73

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

94,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu METALCAUCHO 03615

Temperatura otwarcia [°c]: 83

Ciężar [kg]: 0.46

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,56

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

80,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

84,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

84,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu MAXGEAR 18-0415

Materiał: Tworzywo sztuczne

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem

69,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

69,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

55,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu TOPRAN 108 184

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 30.09

57,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

12,26

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

12,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa termostatu KAMOKA 7710259

Temperatura otwarcia [°c]: 87

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,24

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

81,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW CADDY II

Obudowa termostatu do samochodu VW CADDY II

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW CADDY II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie VW CADDY II

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.