7 produktów
Wybierz auto
TOP620678
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
136,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
136,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDP2073
Ciężar [kg]: 1.1
Wysokość 2 [mm]: 19
187,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
187,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIWP6713
179,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
179,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISWV012
200,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
200,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
166,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
166,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0425V211
113,56
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
113,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
226,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
226,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pompa wody to niezwykle istotny element układu chłodzenia. Dzięki jej pracy powstaje ciśnienie, które wymusza obieg płynu w układzie, pozwalając odprowadzić nadmiar ciepła z silnika. Pompa wody jest elementem osprzętu silnika. Awaria pompy cieczy chłodzącej może doprowadzić do przegrzania silnika, jeżeli pojazd będzie w dalszym ciągu użytkowany bez wymiany pompy na sprawną.
Uszkodzona pompa wody w samochodzie VOLVO V60 II może objawiać się głośnym, metalicznym hałasem wydobywającym się spod maski. Wskaźnik temperatury na zegarach samochodów zacznie również wskazywać, że płyn chłodniczy osiąga wysoką temperaturę. Pęknięcia na obudowie pompy wody prowadzą również do wycieków płynu chłodzącego – pod samochodem pojawiają się wówczas plamy cieczy chłodzącej, a poziom płynu w układzie staje się zbyt niski.
Do uszkodzenia pompy wody w samochodzie VOLVO V60 II może dojść przez pojawienie się korozji w układzie chłodzenia. Ogniska korozji mogą pojawić się przez wlanie wody do układu lub użytkowanie samochodu ze starym płynem chłodniczym, który utracił swoje właściwości. Przyspieszoną utratę właściwości antykorozyjnych płynu może spowodować przedostawanie się do niego spalin, wynikające z uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Oprócz tego awarii mogą ulec również: koło napędowe pompy, łopatki wirnika, łożyska.