70 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
8,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211699501
14,29
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
14,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
16,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
16,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
12,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054211
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
100,52
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
100,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118855
Strona zabudowy: Po stronie silnika, na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
39,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
39,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118474
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
73,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118593
Długość całkowita [mm]: 68
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
14,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211850701
Materiał: Guma
55,25
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211873201
Materiał: Tworzywo sztuczne
170,07
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
170,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054053
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
150,43
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
150,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
27,51
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
27,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA30000
Strona zabudowy: Głowica cylindra, z przodu
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
294,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
294,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11211850301
Materiał: Tworzywo sztuczne
130,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
130,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPAU004
Numer seryjny: Cpp-au-004
47,39
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
47,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPAU009
Numer seryjny: Cpp-au-009
133,95
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI Q5 I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI Q5 I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.