6 produktów
Wybierz auto
Producenci
SKV43SKV600
208,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT023064
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
358,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
358,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010530
Materiał: Tworzywo sztuczne
195,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
195,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010447
Dla numeru oe: N90761001
Kształt: Element w kształcie t
Rozwiń więcej danych
23,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010366
Dla numeru oe: 06l121081k
Strona zabudowy: W srodku, góra
69,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
69,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie AUDI Q7 II (4M) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie AUDI Q7 II (4M) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.