89 produktów
Wybierz auto
0479502987
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
99,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
99,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
31,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
31,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052554
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20100616
Długość [mm]: 152
Szerokość [mm]: 85
Rozwiń więcej danych
91,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
91,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV202891
129,42
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
129,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201260
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
103,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
103,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201474
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
70,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
70,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201336
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do pompy wodnej
139,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
139,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420009
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
53,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420534
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość połączeń: 4
363,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
363,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV24SKV279
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.32
82,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503548
Materiał: Tworzywo sztuczne
175,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
175,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV738
Ciężar [kg]: 0.15
75,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
75,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010293
Strona zabudowy: Przedział silnikowy
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 3
246,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
246,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20102518
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.117
Rozwiń więcej danych
108,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
108,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA004028010
38,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201312
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do przewodu odpowietrzającego
100,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
100,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV201475
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do dod. pompy wodnej
51,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
51,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA20949257
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
107,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
107,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 E93 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 E93 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.