46 produktów
Wybierz auto
GAT054821
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
252,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
252,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010369
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
103,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
51,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
135,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
135,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195
Ciężar [kg]: 0.133
Rozwiń więcej danych
91,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM070
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
46,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
36,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421486
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
297,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 1.8
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV204352
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze sprzęgłem
Rozwiń więcej danych
122,39
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
122,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV734
73,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV743
Ciężar [kg]: 0.33
109,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
109,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
96,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 380
Ciężar [kg]: 0.165
Rozwiń więcej danych
91,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503435
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
84,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
265,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
265,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV204574
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza i głowicy
105,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
105,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 F30/F80 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 F30/F80 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.