47 produktów
Wybierz auto
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
58,99
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
18,11
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
18,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
134,00
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
134,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
77,62
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 69
103,29
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
103,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052592
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
97,30
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
97,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
90,83
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,61
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
57,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM088
119,11
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
119,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,14
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
81,74
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
81,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054531
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
143,22
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
143,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,29
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
21,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
52,16
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
51,55
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
51,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV743
Ciężar [kg]: 0.33
111,92
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
111,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
302,63
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
302,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP503435
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
83,22
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
83,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.289
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
118,10
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
118,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 F30/F80 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 F30/F80 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.