44 produktów
Wybierz auto
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
58,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
58,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503435
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
83,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z klamrą, z pierścieniem uszczelniającym
18,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV743
Ciężar [kg]: 0.33
110,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
277,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCPPBM004
56,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM027
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
159,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
159,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.289
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
118,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
118,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
302,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
302,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
87,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
87,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
99,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
77,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01216
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
139,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
55,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
134,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 03.10
134,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
82,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
90,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.8
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
9,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 F30/F80 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 F30/F80 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.