41 produktów
Wybierz auto
NTYCTMBM055
Numer seryjny: Ctm-bm-055
59,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
59,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421791
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
305,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
305,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Po stronie silnika
19,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421619
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
159,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
159,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3192220049
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
79,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503331
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
86,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33108978
Ciężar [kg]: 0.051
Materiał: Poliamid
Rozwiń więcej danych
83,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM002
61,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
61,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 380
Ciężar [kg]: 0.165
Rozwiń więcej danych
94,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.285
Rozwiń więcej danych
78,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503435
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
84,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421743
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
161,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
161,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
135,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
135,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV743
Ciężar [kg]: 0.33
109,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
109,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV641
51,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV740
Ciężar [kg]: 0.29
95,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPBM082
Kształt: Wypukły
36,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
36,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
100,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052961
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
77,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053054
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
139,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 3 F30/F80 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 3 F30/F80 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.