37 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 950
Ciężar [kg]: 0.427
Rozwiń więcej danych
157,43
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
157,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.51
147,03
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
147,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421655
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
183,88
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
183,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420556
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
198,31
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
198,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
91,21
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
91,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.488
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
137,86
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
137,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.346
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
104,98
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
104,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 12
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,11
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
25,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010381
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
133,95
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01216
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
132,88
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
132,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
99,41
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
99,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 53 1 439 134
21,14
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
21,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053048
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,63
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
27,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054853
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
91,86
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
91,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,91
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
32,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, od strony czołowej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,72
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
20,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053030
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
204,19
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
204,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV628
65,89
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
65,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 295
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
134,82
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
134,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 425
Rozwiń więcej danych
201,55
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
201,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 5 F07 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 5 F07 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.