30 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 950
Ciężar [kg]: 0.427
Rozwiń więcej danych
157,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.51
147,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 295
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
135,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010401
Materiał: Aluminium
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
174,60
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
174,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010402
Materiał: Aluminium
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
108,36
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
108,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01216
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
132,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420556
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
198,31
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
198,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.258
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
99,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053876
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
155,22
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
155,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM01215
Strona zabudowy: Blok silnika
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
90,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054853
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
92,22
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.488
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
153,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
92,69
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
92,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
100,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, od strony czołowej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
20,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421655
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
183,88
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
183,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.346
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
94,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 425
Rozwiń więcej danych
201,55
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
201,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV628
65,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie BMW 5 F07 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie BMW 5 F07 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.