121 produktów
Wybierz auto
SWA62106277
Ciężar [kg]: 0.255
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
36,42
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
36,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,17
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
22,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400054
Dla numeru oe: 6466cl
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
42,93
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
50,42
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
50,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
22,74
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
22,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420728
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,35
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
76,31
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
76,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,34
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
21,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052641
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
311,70
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
311,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 480
69,70
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
23,92
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
124,93
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
124,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
31,63
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
31,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 157
26,62
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
26,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 112
24,26
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
24,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 790
164,68
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
164,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 354
Rozwiń więcej danych
41,98
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
41,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80163
Materiał: Tworzywo sztuczne
34,09
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
34,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010167
53,63
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
53,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN C4 I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN C4 I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.