146 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
83,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
85,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
85,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421304
Przewód układu chłodzącego: Silnik do chłodnicy nagrzewnicy
273,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
273,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
57,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
73,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Ilość otworów: 2
Rozwiń więcej danych
68,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
68,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
27,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.31
Rozwiń więcej danych
56,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
56,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
49,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
49,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.43
Rozwiń więcej danych
58,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
56,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
25,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61440
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
59,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420242
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
57,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
57,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010514
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Przewód układu chłodzącego: Zbiorniczek wyrównawczy do silnika
110,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 31.12
110,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400055
Dla numeru oe: 1343jp
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
204,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 107
23,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 59
16,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR620663
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 720
Rozwiń więcej danych
107,40
zł/szt.
Kraków: pt. 09.01
U ciebie: pt. 09.01
107,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPER Jumper I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.