139 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,78
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
17,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
94,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
94,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
23,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
23,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do chłodnicy oleju
18,24
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
18,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.578
Rozwiń więcej danych
98,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
98,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1307yf
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
23,17
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
23,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
95,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
95,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Przewód układu chłodzącego: Od przewodu wodnego do chłodnicy oleju
22,22
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
22,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 59
16,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
16,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 116
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
22,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
22,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.54
82,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
82,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 563
57,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
57,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
30,13
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
30,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
85,92
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
85,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
248,98
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
248,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.279
Ciśnienie robocze [bar]: 5
Rozwiń więcej danych
25,79
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
25,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
13,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
13,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Ciężar [kg]: 0.157
Rozwiń więcej danych
16,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
16,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
57,76
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
57,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 763
Rozwiń więcej danych
140,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
140,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPER Jumper I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.