134 produktów
Wybierz auto
0510180496
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
84,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
84,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400047
Dla numeru oe: 1317h4
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
25,31
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
25,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400057
Dla numeru oe: 1343k3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
108,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
108,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400055
Dla numeru oe: 1343jp
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
204,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
204,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400097
Dla numeru oe: 1351pj
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
30,91
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
30,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 107
23,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
23,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Masa [g]: 106
22,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
22,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
20,74
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
20,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 520
Rozwiń więcej danych
61,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
61,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV220371
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej chłodnicy silnika
52,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
52,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV220369
Strona zabudowy: Na dole
260,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
260,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61656
18,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
18,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61936
43,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
43,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61592
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
31,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
31,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052571
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
134,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
134,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305180
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
75,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
75,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400217
Dla numeru oe: 6464te
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
23,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
23,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPER Jumper I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.