39 produktów
Wybierz auto
04703400123
Dla numeru oe: 1351qe
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
73,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma, tworzywo sztuczne
Masa [g]: 397
Rozwiń więcej danych
117,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
18,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400079
Dla numeru oe: 132337
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
35,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400114
Dla numeru oe: 1343jx
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
34,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61427
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
20,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 790
164,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61476
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Masa [g]: 60
15,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
15,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262948330
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
Zdjęcie producenta: 1
165,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400258
Dla numeru oe: 132334
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
39,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
39,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400119
Dla numeru oe: 1351rf
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
227,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
227,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
21,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 492
97,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPY Jumpy II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.