88 produktów
Wybierz auto
04703400123
Dla numeru oe: 1351qe
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
73,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Ilość otworów: 2
Rozwiń więcej danych
68,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
68,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
55,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.67
Rozwiń więcej danych
119,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
119,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61427
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
20,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
105,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053207
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
99,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
99,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052792
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
115,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
115,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61426
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
54,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.062
Rozwiń więcej danych
22,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
22,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
78,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400061
Dla numeru oe: 1343ct
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
83,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
83,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80277
Materiał: Metal
57,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
78,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400056
Dla numeru oe: 1343ar
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
68,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
68,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN JUMPY ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN JUMPY to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.