7 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 283
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
35,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
106,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
106,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 77
22,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61618
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
88,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
88,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053920
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,78
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 710
102,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
102,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Średnica wewnętrzna [mm]: 7
Rozwiń więcej danych
14,20
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT COUPE ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT COUPE to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.