35 produktów
Wybierz auto
18,65
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
18,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406089
Dla numeru oe: 55703092
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
32,23
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
32,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61008
Masa [g]: 388
54,37
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
54,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 51819480
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
53,13
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
53,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180571
53,55
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
53,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61709
19,80
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
19,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
32,28
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
32,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010565
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Zawór agr do silnika
228,64
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
228,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Masa [g]: 420
48,06
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
48,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV788
51,64
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
51,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052565
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
31,38
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
31,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 13.5
Długość [mm]: 37.5
Rozwiń więcej danych
20,56
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
20,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010479
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
136,83
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
136,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053087
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
54,46
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
54,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052564
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
25,32
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
25,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052653
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
56,30
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61413
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
29,40
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
29,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61407
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
104,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
104,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010560
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
160,98
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
160,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010481
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
238,52
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
238,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT PUNTO EVO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT PUNTO EVO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.