71 produktów
Wybierz auto
18,93
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
18,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61008
Masa [g]: 388
54,37
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
54,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 75
Średnica wewnętrzna [mm]: 13
Rozwiń więcej danych
10,17
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
10,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61710
15,10
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
15,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 33
13,76
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
13,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.582
Rozwiń więcej danych
87,25
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
87,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61407
Strona zabudowy: Na dole
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
104,68
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
104,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61654
14,07
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
14,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.38
Rozwiń więcej danych
64,86
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
64,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
24,70
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
24,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010560
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
160,98
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
160,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010564
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do pompy wody
154,57
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
154,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61414
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
26,34
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
26,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61351
Przewód układu chłodzącego: Od króćca ssącego do rury wodnej
9,94
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
9,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6621
Dla numeru oe: 46537619
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
35,36
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
35,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421738
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy spalin do flanszy
23,76
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
23,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
23,91
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
23,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
53,81
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
53,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6617
Dla numeru oe: 46524641
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
54,98
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
54,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180571
53,55
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
53,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie FIAT PUNTO II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie FIAT PUNTO II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.