8 produktów
Wybierz auto
SKV43SKV757
55,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
55,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61468
9,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
9,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180571
57,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
57,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054605
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
34,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.26
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
111,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
111,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054629
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
36,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
36,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053588
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
44,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
44,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Masa [g]: 420
48,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
48,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie LANCIA YPSILON IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie LANCIA YPSILON IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.