Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do MERCEDES-BENZ KLASA ML W166

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: Czarny

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

137,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

137,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Po chłodnicy agr

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

25,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

25,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

13,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

13,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

24,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

24,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: A2762030102

Strona zabudowy: Termostat

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Głowica cylindra

Grubość [mm]: 5.75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

19,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

19,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Przewód do zaworu agr

17,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

17,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor: Czarny

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

121,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Materiał: Tworzywo sztuczne

Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do zbiornika wyrównawczego, odpowietrzanie płynu chłodzącego

153,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

153,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Głowica cylindra

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

15,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

15,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor: Czarny

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W166

MERCEDES-BENZ KLASA ML W166 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML W166 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA ML W166

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA ML W166

Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA ML W166 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.