157 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
19,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL023
127,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
127,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,07
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
26,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 221
36,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
36,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
291,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
291,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMPL024
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
131,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
131,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przepustnica
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
50,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
50,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205709
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
16,04
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
16,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV330
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.66
Rozwiń więcej danych
70,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
70,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 349
43,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052898
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
283,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
283,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV401685
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
73,43
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
73,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214300100
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
14,30
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
14,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
46,44
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
46,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR607237
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, na dole
25,96
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
25,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR619166
Dla numeru oe: 1337621
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
27,31
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 822
90,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
90,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.07
Masa [g]: 70
Rozwiń więcej danych
37,85
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421254
Dla numeru oe: 55562377
Strona zabudowy: Przepustnica
Rozwiń więcej danych
66,73
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
66,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6743
Dla numeru oe: 1337463
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
23,31
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
23,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL VECTRA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL VECTRA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.