Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
69 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 221
35,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
35,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL023
160,24
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
160,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 349
42,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
42,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przepustnica
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
49,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
49,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406373
Dla numeru oe: 6336114
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
21,35
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
21,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421586
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, strona wylotowa, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
56,58
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
56,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420193
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
47,76
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420661
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
75,30
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
75,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420171
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,65
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
35,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.65
Masa [g]: 650
59,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
59,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.21
Masa [g]: 210
Rozwiń więcej danych
44,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
44,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
45,99
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
45,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
44,03
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
44,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 252
43,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
43,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420202
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,55
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
27,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420215
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,82
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
17,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406180
Dla numeru oe: 1337637
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
31,31
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR619166
Dla numeru oe: 1337621
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
25,70
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406195
Dla numeru oe: 1337619
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
39,48
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
39,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 190
Rozwiń więcej danych
44,89
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
44,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL VECTRA C ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL VECTRA C to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.