47 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205709
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
12,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
12,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT160098310
Strona zabudowy: Strona wylotowa, na dole
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej chłodnicy silnika
33,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
33,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.35
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
66,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
66,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Masa [g]: 690
55,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 35
Rozwiń więcej danych
12,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
12,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214300200
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
21,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
21,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Masa [g]: 130
16,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
16,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205714
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
20,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053234
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
24,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 48
Wersja: Termostato
16,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
19,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
19,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
24,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
31,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
17,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV284
Ciężar [kg]: 0.18
29,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
29,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420975
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Rozwiń więcej danych
50,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
50,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
Rozwiń więcej danych
16,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 24.12
16,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216191330013
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
21,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL VECTRA A ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL VECTRA A to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.