112 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
27,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
27,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
90,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400118
Dla numeru oe: 6466z8
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
38,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
38,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA64106487
Ciężar [kg]: 0.475
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
66,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
66,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400094
Dla numeru oe: 1351ew
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
42,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
42,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054440
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
48,00
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
48,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052720
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,31
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
32,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053186
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
13,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
13,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61461
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
123,62
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
123,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421567
Strona zabudowy: Na wymienniku ciepła
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,99
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
87,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
139,84
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
23,79
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
23,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400102
Dla numeru oe: 6464sh
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
33,20
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
33,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0441
Dla numeru oe: 1343z2
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80271
Materiał: Metal
Ilość połączeń: 2
48,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
48,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400024
Dla numeru oe: 1307nr
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
25,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
25,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV754
75,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
75,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.313
Masa [g]: 313
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 28.10
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 206 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 206 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.