106 produktów
Wybierz auto
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
90,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
27,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
27,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
82,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
82,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400118
Dla numeru oe: 6466z8
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
38,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
38,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA64106179
Ciężar [kg]: 0.17
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
25,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA64106487
Ciężar [kg]: 0.475
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy silnika do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
66,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
66,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420711
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
147,96
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
147,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 433
39,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
39,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 174
27,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
27,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 396
35,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
35,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.3
Rozwiń więcej danych
30,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
30,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053183
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
69,45
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
69,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400029
Dla numeru oe: 6464xl
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
22,01
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
22,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400098
Dla numeru oe: 6466g9
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
30,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
30,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400122
Dla numeru oe: 6464xn
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
144,96
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052720
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
33,08
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
33,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052797
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
23,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
23,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,82
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
26,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 206 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 206 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.