104 produktów
Wybierz auto
04703400118
Dla numeru oe: 6466z8
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
37,17
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
37,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,98
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
90,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV420664
34,65
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
34,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400089
Dla numeru oe: 6466jg
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
36,68
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
36,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400147
Dla numeru oe: 1307tx
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
78,32
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
78,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.17
Rozwiń więcej danych
24,63
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
24,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400032
Dla numeru oe: 1351y6
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
22,13
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
22,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
8,97
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
8,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054440
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
42,96
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
42,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
169,33
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
169,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420711
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
141,26
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
141,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 358
41,97
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
41,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400015
Dla numeru oe: 1307rr
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
24,49
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
24,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0489
Dla numeru oe: 1351y7
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
31,53
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
31,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400094
Dla numeru oe: 1351ew
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
37,85
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
37,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV784
93,49
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
93,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61461
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
128,73
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
128,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.79
Masa [g]: 790
Rozwiń więcej danych
110,37
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
110,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400083
Dla numeru oe: 1307ns
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
25,53
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
25,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479721832
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
29,20
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
29,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 206 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 206 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.