65 produktów
Wybierz auto
SWA62106277
Ciężar [kg]: 0.255
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
36,42
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
36,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,17
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
22,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400054
Dla numeru oe: 6466cl
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
42,93
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
42,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
50,42
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
50,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420728
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,35
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 375
Rozwiń więcej danych
188,34
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
188,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
536,20
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
536,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 157
26,62
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
26,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80163
Materiał: Tworzywo sztuczne
34,09
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
34,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPCT015
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
Numer seryjny: Bpp-ct-015
38,12
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPPE007
36,68
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
36,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010167
53,63
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
53,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
240,25
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
240,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420247
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,19
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420248
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,99
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
45,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420262
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,01
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
102,46
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
102,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400081
Dla numeru oe: 1343ke
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
35,10
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
35,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400161
Dla numeru oe: 1343lj
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
56,25
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
56,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 3008 I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 3008 I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.