126 produktów
Wybierz auto
0510180276
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
21,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62106277
Ciężar [kg]: 0.255
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
36,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
42,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
137,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
137,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420711
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
145,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
145,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
18,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420728
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
64,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
64,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
35,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
35,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.86
Rozwiń więcej danych
162,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: Y401151h0c
73,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 480
68,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
117,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400105
Dla numeru oe: 1351re
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
43,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
43,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
50,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
50,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPCT015
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
Numer seryjny: Bpp-ct-015
38,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 464
168,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 112
23,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 307 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 307 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.