61 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
27,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
27,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
17,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV780
54,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
54,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.75
Rozwiń więcej danych
169,70
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
169,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
78,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
78,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Masa [g]: 182
Rozwiń więcej danych
29,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
29,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.91
Rozwiń więcej danych
153,80
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
153,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053205
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
36,90
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
36,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421568
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
35,94
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
35,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
179,81
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
179,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 488
82,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
82,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400085
Dla numeru oe: 1307wh
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
30,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
30,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
18,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052777
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
205,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
205,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85202
Materiał: Metal
45,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
45,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Ilość otworów: 2
Rozwiń więcej danych
68,16
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
68,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
9,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
176,72
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
176,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.062
Rozwiń więcej danych
24,28
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
24,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 406 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 406 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.