49 produktów
Wybierz auto
GAT052762
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
161,69
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV784
95,16
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
156,14
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
156,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV785
78,89
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
78,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61460
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
132,94
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
132,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od chłod. oleju skrz. biegów do obud. reg. pł. chł./chł.ol.
33,07
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
33,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR624587
Strona zabudowy: Na dole
133,97
zł/szt.
Kraków: czw. 22.05
U ciebie: czw. 22.05
133,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420719
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,93
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
18,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 466
55,47
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
55,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053195
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
36,69
zł/szt.
Kraków: czw. 22.05
U ciebie: czw. 22.05
36,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400121
Dla numeru oe: 1351tr
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
51,40
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
51,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400173
Dla numeru oe: 1343kt
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
38,27
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
38,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 65
Rozwiń więcej danych
15,37
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
15,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Poliamid 12, pa 66 gf 30
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
185,45
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
185,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 438
76,32
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
102,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
102,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
70,50
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
70,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 407 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 407 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.