50 produktów
Wybierz auto
GAT052762
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
161,69
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.39
86,48
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
86,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 438
76,32
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010557
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
148,16
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
148,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 480
69,70
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421109
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
89,54
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
89,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010556
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
139,84
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
139,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,66
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 466
55,47
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
55,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
27,26
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
27,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,29
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85281
Materiał: Tworzywo sztuczne
87,01
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
87,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
38,02
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
38,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.392
Masa [g]: 392
56,55
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
56,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61460
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
132,96
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
132,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61472
Masa [g]: 400
28,28
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
28,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,16
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
21,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 407 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 407 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.